Start nieuwe seizoen

Komende dinsdag is het zover: dan start het nieuwe schaakseizoen bij Oppositie. We beginnen, net als vorig jaar, direct met de eerste ronde van de interne competitie. Dat betekent dat je je moet afmelden bij Simon, onze nieuwe wedstrijdleider, als je dinsdagavond niet aanwezig kunt zijn.

Op de dinsdag erna, 13 september, hebben we een bijzondere avond: we doen dan mee aan een door de KNSB georganiseerde Schaak-Off. Dat is een avond die bedoeld is om huisschakers te laten kennismaken met het clubschaken. En natuurlijk hopen wij dat dit een paar nieuwe leden oplevert.
Er wordt die avond een vierkampentoernooi gespeeld, waarbij wij hebben gemikt op twee groepen. Mensen konden zich daarvoor digitaal inschrijven en de twee groepen zitten inmiddels vol. Als er meer groepen nodig zijn, dan kunnen we dat ter plekke regelen.