Wie wordt de nieuwe wedstrijdleider?

Het bestuur heeft onlangs een bestuursvergadering gehouden om alvast het nieuwe seizoen en de algemene ledenvergadering voor te bereiden. Tijdens deze vergadering kondigde Matthijs Hulsebos aan dat hij met een nieuwe studie gaat beginnen en dat hij daardoor gaat verhuizen en de club zal verlaten. Het betekent heel concreet dat we een nieuwe wedstrijdleider nodig hebben voor de interne competitie die we in september weer hopen op te starten. Ik wil graag iedereen oproepen om eens goed na te denken over deze vraag en wellicht is er iemand die zegt: dat wil ik wel op mij nemen.

Er zitten trouwens sowieso nog meer bestuurswisselingen aan te komen, want Eric heeft al aangekondigd dat hij na het komend seizoen aftreedt als secretaris en ook Bastiaan zal waarschijnlijk na het komend seizoen stoppen als jeugdleider. Reacties op dit bericht kun je sturen naar Eric of naar mij. Ik hoop op veel respons!!

Hartelijke groet, Fred