Interne competitie, ronde 14

Fijn dat Fred ondanks zijn schouderblessure weer in staat is om mee te doen. En niet alleen dat: omdat Fred precies zou oud is als Queen Elizabeth op de troon zit, trakteerde hij alle aanwezige leden. Fred, nogmaals gefeliciteerd en bedankt!
Overigens, het is natuurlijk ook omdat Fred nu 70 is, anders zou hij elke week kunnen trakteren…

Johan en Kees speelden de langstdurende partij. In een lastig te beoordelen stelling bood Johan remise aan en Kees, misschien een beetje roekeloos, wees het af. Al gauw kreeg Johan de overhand, maar de niet zo makkelijke weg naar het uitbouwen van het voordeel kon hij niet vinden, zodat het alsnog remise werd.

Selwyn was vroeg klaar dankzij een Damepenning, en won zijn eerste partij. Het zal niet lang duren of hij zal zich met de sterkere schakers van de club moeten meten.