Oppositie voor 3de maal in lockdown

Gisteren stuurde Fred een email aan de leden. Door een storing bij Google hebben mogelijk niet alle leden de mail ontvangen, daarom ook hier het bericht:

Beste schaakvrienden,

Zoals jullie gisteravond hebben gehoord gaat Nederland in lockdown. De buurthuizen mogen open blijven, maar alleen voor kwetsbare groepen. Als schaakvereniging kunnen wij ons met de beste wil van de wereld gelukkig geen kwetsbare groep noemen. Daarom hebben we als bestuur besloten dat we willen handelen in de lijn van de boodschap die premier Rutte aan het Nederlandse volk heeft gebracht.

Dat betekent dat wij met onmiddellijke ingang stoppen met schaken voor de duur van de lockdown, dat wil nu zeggen tot en met dinsdag 19 januari. Wij hopen dat we daarna weer clubavonden kunnen houden. Als bestuur zullen we nog bekijken of we, als we op 26 januari wel weer mogen spelen, dan de geplande rapidavond houden of dat we een competitieronde afwerken. Dat zullen we jullie bijtijds laten weten.

Ik wens iedereen, ondanks alles, heel goede en gezellige feestdagen toe en alvast een goed begin van 2021. Hopelijk krijgen we in dat jaar het coronavirus onder controle. Let op elkaar en probeer gezond te blijven.

Hartelijke groet, Fred